10 t/m 30 december

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

10 t/m 30 december

Bericht  Maikel Steneker op za dec 22, 2007 12:55 am

Zoals ik in de vorige thread, die op 26 november op NDSS stond, al aangaf, is op 3 december geen thread gepost. In de week van 10 t/m 16 december stonden namelijk veel te weinig DS-games gepland. Daarom post ik nu in een keer de releases van 10 t/m 30 december. In de week van 24 t/m 30 december komt namelijk ook niet veel interessants uit...

Releasedata kunnen altijd veranderen! Ik kan me ook wel eens vergissen! De games die ik hier in een lijst zijn komen dus niet 100% zeker uit, en ze worden ook niet 100% zeker gedumpt!

Ik heb om het geheel duidelijk te houden een zelfde systeem gebruikt als wat ik bij de GBA releases gebruikte: in het zelfde topic staat een aparte post met de releases van een week.
Met de links hieronder kun je een post bekijken:
Verwachte DS releases 10 t/m 16 december
Verwachte DS releases 17 t/m 23 december
Verwachte DS releases 24 t/m 30 december

Hieronder zullen de uitgestelde spellen komen te staan. Iets verder naar beneden kom je natuurlijk gewoon de posts met verwachte releases tegen.

Uitgestelde spellen
Godzilla Unleashed is vervroegd naar 5 december
Luxor: Pharaoh's Challenge komt nu op 18 december
Indianapolis 500 Legends komt nu op 19 december
Waku Waku DS 1 Nensei komt nu op 20 december
Corvette Evolution GT komt nu op 15 januari

Maikel Steneker
Admin

Aantal berichten : 86
Registration date : 29-11-07

Profiel bekijken http://www.ndss.nl

Terug naar boven Go down

10 t/m 16 december

Bericht  Maikel Steneker op za dec 22, 2007 12:56 am

Klik hier voor de uitgestelde spellen

Dinsdag 11 december
Godzilla Unleashed (A)

De screens van dit spel bevallen me wel, dus ik ga 'm zeker proberen. Dit wordt trouwens een Sci-Fi Action Adventure.

Luxor: Pharaoh's Challenge (U)
Deze puzzlegame, waarvan nog geen beelden zijn vrijgegeven, speelt zich af in Egypte. Als het goed is kunnen we prachtige beelden verwachten, maar ik heb persoonlijk het idee dat dat nogal gaat tegenvallen. Maar goed, een puzzlegame dus.

Donderdag 13 december
Vandaag komt de gigantische lijst Japanse games die ik twee weken geleden beloofde als het goed is uit:
  • Chikyuu no Arukikata: Hong Kong
  • Chikyuu no Arukikata: Igirisu
  • Chikyuu no Arukikata: Seoul - Busan
  • Chikyuu no Arukikata: Shanghai
  • Daigaku Ekiden 2008 Hakone
  • DS Kageyama Method: Masu x Masu Pure Hyaku Masu Keisan - Hyaku Masu no Maeni Kore Dayo!
  • Fujimori Midori no Let's Tarot
  • Jinsei 8-Man-7000-Kai no Shokuji wo Tanoshiku suru: Oishiku Kiwameru Shokutsuu DS: Otona no Shuumatsu Henshuu-bu Gensen no Osusume Tenpo Jouhou Iri
  • Kirarin Revolution Tsukutte Misechao! Kime*Kira Stage
  • KuruKuru * Princess: Yume no White Quartet
  • Ookiku Furikabutte: Honto no Ace ni Nareru kamo

Ultimate Mortal Kombat (A)

…ťn van de bekendste reeksen van Midway is Mortal Kombat. Vandaag verschijnt een deel uit deze reeks op onze favoriete handheld, de DS. Heel erg nieuw is het idee niet: kies een poppetje en ram de tegenstander in elkaar. Degenen die dat leuk vinden zullen vast blij zijn met deze release.
Midway heeft ook een puzzelmodus toegevoegd, dus we hebben niks te klagen.

Tenslotte komt vandaag The Golden Compass (A) uit.

Vrijdag 14 december
Tenslotte komt vandaag Waku Waku DS 1 Nensei (J) uit.

Dit waren de releases van 10 t/m 16 december. Je kunt je nu vast wel voorstellen dat ik ze heb samengevoegd met de releases hier onder:

Maikel Steneker
Admin

Terug naar boven Go down

17 t/m 23 december

Bericht  Maikel Steneker op za dec 22, 2007 12:57 am

Maandag 17 december
Vandaag kun je MX vs. ATV Untamed (U) en Warhammer 40,000: Squad Command (U) verwachten.

Dinsdag 18 december
Vandaag komen twee racegames uit in de Verenigde Staten, namelijk Corvette Evolution GT (U) en
Indianapolis 500 Legends (U)

Heel fantastisch zien deze beelden er niet uit, maar wie weet kunnen we weer een paar uurtjes van ons leven wegracen in dit spel.

Donderdag 20 december
Als een land is dat niets te klagen heeft over DS releases is het Japan wel! Kijk alleen maar naar de volgende lijst:
  • Crimson Room
  • Custom Mahjong (SuperLite 2500)
  • Dokodemo Pilates
  • Dorabase: Dramatic Stadium
  • DS Puzzler: Numpla Fan & Oekaki Logic Wi-Fi Taiou
  • Gekikara Numpla 2500-Mon (SuperLite2500)
  • Heisei Kyouiku Iinkai DS: Zenkoku Touitsu Moshi SpecialKousoku Card Battle: Card Hero
  • Lewis to Mirai Dorobou: Wilber no Kiken na Jikan Ryokou
  • Ochainu no Daibouken
  • Ojaru-Maru DS: Ojaru to Okeiko Aiueo
  • Pinky Street Kira Kira * Music Night
  • Pinky Street Kira Kira * Music Night (Kira Kira Rainbow Pack)
  • Pinky Street Kira Kira * Music Night (Pinky Figure Limited Edition)
  • Simple DS Series Vol. 29: The Sports Daishuugou - Yakyuu-Tennis-Volleyball-Futsal-Golf
  • Simple DS Series Vol. 30: The Table Game
  • Spongebob to Nakamatachi: Toybot no Kougeki (Nicktoons: Attack of the Toybots)
  • Sunrise Anime Duke - Sunrise no Joushiki: Minna no Hijoushiki
  • Survival Kids: Chiisana Shima no Ookina Himitsu!?
  • Tennis no Ojousama: Driving Smash! Side Genius

Steel Horizon (A)

Al in maart 2007 bracht Konami deze crap uit in Amerika, in november kwam het spel in Europa uit en deze maand zijn de AustraliŽrs aan de beurt. De meeste gerespecteerde reviewsites geven dit spel niet veel hoger dan een 3,5. Dat zou al genoeg over het spel moeten vertellen. Maar als je een groot fan van TBS bent: ga je gang en probeer dit spel. Ga er wel van uit dat Konami deze keer totaal de mist in is gegaan.

Final Fantasy IV (J)

Na de remake van het laatste NES-deel uit de Final Fantasy-serie, namelijk deel 3, brengt Square Enix ook deel 4 uit. Dit deel kwam oorsponkelijk uit op de SNES, en na een port naar de Playstation en GBA is nu ook de DS aan de beurt.
Fans van de serie zullen dit deel graag opnieuw spelen, want de graphics zijn minstens even prachtig als die van Final Fantasy 3 op de DS.
Maar in de remake zijn niet alleen graphics verbeterd. Er zijn nieuwe delen aan het spel toegevoegd die het verhaal uitdiepen, en de hoofdrolspelers van het spel zijn flink veranderd.
Voor een Engelstalige versie zullen fans nog wel even moeten wachten, want van een Amerikaanse of Europese versie is nog niets bekendgemaakt.

Meer DS-games hoeven we in deze week niet te verwachten. Scroll naar onder voor een overzicht van de volgende week.

Maikel Steneker
Admin

Terug naar boven Go down

24 t/m 30 december

Bericht  Maikel Steneker op za dec 22, 2007 12:57 am

Op het laatste moment heb ik besloten ook de releases van 24 t/m 30 december bij dit topic te voegen. Waarom?
De DS lijkt op dit moment zo dood als een pier. In de week van 24 t/m 30 december zijn maar liefst 2 DS-games gepland, namelijk:
  • Jinsei Game Q DS: Heisei no Dekigoto (J)
  • Jinsei Game Q DS: Shouwa no Dekigoto

Hopelijk heb je nog een lijstje met games liggen die je nog moet uitspelen, anders ga je de komende tijd niet veel met je DS doen!
Maar maak je geen zorgen! De DS gaat als het aan Nintendo ligt nog wel even mee! Verwacht in 2008 dus weer nieuwe DS-games, en met een beetje geluk ook weer elke week een overzicht van verwachte releases!

De oudere topics van dit jaar zijn nog altijd te bekijken via http://spreadsheets.google.com/ccc?key=plXjOKcmn-g-jA58sj-mVBQ&hl=nl.

Maikel Steneker
Admin

Terug naar boven Go down

Re: 10 t/m 30 december

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen